Mirellan Hautauspalvelu Oy myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Hautauspalveluiden tilaaminen
Asiakkaan tulee ilmoittaa kaikki tilauksen kannalta oleelliset tiedot tilaajasta, vainajasta ja kaikesta muusta tarpeellisesta. Asiakkaan tulee varmistua tietojen oikeellisuudesta, sillä väärien tietojen antaminen voi johtaa lisäkustannuksiin (esimerkiksi vainajan sijainnista kannattaa varmistua ennen tilausta).
Mirellan Hautauspalvelu Oy ei ole vastuussa asiakkaalle tai kolmannelle osapuolelle aiheutuneista vahingoista, jotka eivät johdu Mirellan Hautauspalvelu Oy:n toiminnasta.
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja valitsemalla Sähköpostiin lähetettävä lasku. Laskussa on tavallisesti maksuaikaa 14vrk, jollei muuta ole sovittu. Vaikka lasku osoitetaan kuolinpesälle, tilaaja itse vastaa viime kädessä laskun maksusta. Mikäli laskua ei makseta eräpäivään mennessä eikä maksuajan pidennyksestä ole sovittu, Mirellan Hautauspalvelu lähettää maksumuistutuksen korkoineen sähköpostiin. Mikäli maksumuistutuksesta huolimatta laskua ei makseta, lasku siirtyy perintätoimistolle tilaajan (ei kuolinpesän) tiedoilla.
Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin sopimusehtoihin.
Peruutus
Tilauksen peruutus pitää tehdä mahdollisimman pian, kun tieto peruutuksesta tulee ilmi. Jos vainaja on jo asettettu arkkuun tai kuljetettu, peruutus näiltä osin on mahdotonta ja asiakas on velvollinen maksamaan laskun. Jos jokin tuote valmistetaan tai tilataan yksilöllisesti asiakkaan toiveiden mukaisena, asiakas on myös velvollinen maksamaan tilaamansa tuotteet.
Yksittäisten tuotteiden toimitusehdot
Toimitustavat ja -kulut
Toimitamme tuotteet edullisimman vaihtoehdon mukaan, joko pakettiautomaattiin tai postipaketilla lähipostiin. Toimitamme tilaukset postitse kirjaamattomana toimituksena. Toimitustapana käy myös nouto alta löytyvästä osoitteesta erikseen sovittuna ajankohtana. Toimitamme tuotteitamme ainoastaan Suomeen.
Emme postita arkkuja. Meiltä on mahdollista noutaa arkkuja Helsingistä erikseen sovittavalla aikataululla.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat varastotuotteissa tilauksesta ja toimitustavasta riippuen n. 2-14 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Mikäli tuote on loppunut varastosta/ tukusta, ilmoitamme siitä välittömästi asiakkaalle sähköpostitse.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Teillä on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksenne 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen teidän tulee merkitä nimenne, osoitteenne, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen mirella@mirellanhautauspalvelu.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liittäkää kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.
Jos haluatte palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, olkaa suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessanne toimitetun tilauksen, liittäkää siihen mukaan nimenne ja yhteystietonne sekä tilinumeronne rahojen palautusta varten. Palautamme maksamanne summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.
Palautusosoite:
Mirellan Hautauspalvelu Oy
Toiskantori 2 as 6
00410 Helsinki
Poikkeukset peruutusoikeuteen
Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta. Peruutusoikeus ei koske sinetöitynä toimitettua tavaraa, jonka sinetti on rikottu.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.